Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
UNAAACIENCIA-PERÚ
  • UNAAA Journals
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Code of ethics and good practices
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Editorial policies
    • Open access policy
    • Creative Commons License
    • Copyright Policy
    • Digital Preservation Policy
    • Self-archiving policy
    • Plagiarism policy
    • Authorship policy
    • Correction and retraction policy
    • Financial disclosure and conflict of interest policy
    • Research policy on humans and animals
    • Policy on the use of Large Language Models (LLM)
    • Advertising policy
  • Guidelines
    • Author Guidelines
    • Reviewer Guidelines
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 3 No. 1 (2024): UNAAACIENCIA-PERÚ

Vol. 3 No. 1 (2024): UNAAACIENCIA-PERÚ

UNAAACIENCIA-PERÚ
DOI: https://doi.org/10.56926/unaaaciencia.v3i1
Published: 2024-04-20

Original articles

  • UNAAACIENCIA-PERÚ

    Financial sustainability through a collection management model A case study in a savings and loan cooperative

    Jerris Rojas-Vela, Luisa Gonzáles-Alegría
    e61
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))
    • EPUB (Español (España))
  • UNAAACIENCIA

    Internal Control and Administrative Management of Agricultural Companies in the Majes Distric

    Bertha Yanette Mesco-Valeriano
    e58
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))
    • EPUB (Español (España))
  • UNAAACIENCIA

    Job performance in a public university in the Peruvian Amazon Perspectives from organizational behavior

    Beto Pashanasi-Amasifuen, Gabriela del Pilar Palomino-Alvarado, Jhonny Gárate-Ríos
    e60
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))
    • EPUB (Español (España))
  • UNAAACIENCIA

    Business intelligence to improve strategic decisions in a Peruvian municipality

    Neiser Cotrina-Altamirano, Ángel Cárdenas-García, Wilson Torres-Delgado
    e59
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))
    • EPUB (Español (España))
  • Service quality and consumer satisfaction in a Peruvian restaurant

    Kassandra Pérez-Sánchez, Russy Bernales-Villanueva, Willian Choy-Reategui, Janeth Carbajal-Ramírez, Segundo Fasanando-García
    e70
    • PDF (Español (España))

Make a Submission

Make a Submission

Sponsor

Language

  • Español (España)
  • English

Template

Formats

  • Something template
  • Record Guide 
  • Submission Guide
  • Author Guidelines
  • Reviewer Guidelines

Indexacion

LatinREV
Google Scholar
Crossref

Signatories

 BOAI DORA
Most read articles of the month
  • Control de costos de servicio y rentabilidad empresarial; análisis de su relación en el sector transporte
    210
  • La toma de decisiones (TD) en relación con la eficacia organizativa en empresas
    148
  • Planificación tributaria y su incidencia en la situación financiera de una empresa automotriz peruana
    125
  • Calidad de servicio y satisfacción de los consumidores de un restaurant peruano
    125
  • Gestión tributaria y recaudación del impuesto predial en las municipalidades distritales de la provincia de Rioja, Perú
    108

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Universidad Nacional Autónoma de Alto Amazonas, Jr. Extension Libertad 1220, 1228 - Yurimaguas, Alto Amazonas Loreto - Peru; Telephone: (042) 633543; Email: unaaaciencia@unaaa.edu.pe; Electronic ISSN 2955-8301; Abbreviation: UNAAACIENCIA-PERÚ

UNAAACIENCIA-PERÚ are published under the Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0)

Licencia Creative Commons

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.